Saturday, May 1, 2010

Impian

Setiap orang mesti mempunyai impian hidup. Walaupun sekadar impian tetapi tiada yang mustahil kerana bila Allah berkehendak serta menghendakinya, dan pabila Dia telah menetapkan sesuatu maka Allah berfirman kepadanya: "Jadilah", maka jadilah dia (kun fa ya kun ). Suka saya berkongsi impian saya dengan semua orang,moga-moga menjadi motivasi kita bersama.




berjaya menggenggam segulung ijazah dan lulus dengan cemerlang...doa-doakan




menjadi seorang pendidik yang dapat berbakti kepada anak bangsa




berkahwin dengan orang yang kita sayangi =)



memiliki zuriat yang ramai, soleh dan solehah
dan yang penting menjadi keluarga yang bahagia
(baiti jannati)




rumah idaman je,tak tau boleh dapat ke tak...





Ada mini perpustakaan di rumah




kawasan lanskap yang menarik di rumah...sejuk ke mata memandang




nak bawak mak dan family ke Mekah , insyallah....




pergi jalan-jalan dengan family time cuti sekolah =)


Banyak lagi sebenarnya impian saya, buat masa ni cukuplah sekadar itu. Manusia hanya mampu merancang tapi Allah yang menuntukan. Tapi tak salah kan sekiranya kita ada impian? Cuma saya nak ingatkan diri saya dan semua orang, jangan hanya sekadar memiliki impian besar tapi tiada usaha untuk mencapainya. Selamat maju jaya...=)

1 comment:

LINA IZZATI MUHAMMAD said...

bes nya kalau semua termakbul kan. hehe :D