Sunday, April 3, 2011

Keramat 2 April


Allah selamatkan saya....(2x)
Allah selamatkan Nur Syuhada
Allah selamatkan saya...


Terima kasih buat teman-teman yang mengucapkan selamat hari lahir pada 2 April yang lalu. Semoga doa kalian diperkenankan oleh Yang Maha Esa. InsyaAllah dengan kedatangan usia baru ini, moga kehidupan saya lebih berkat dan berjaya. Terima kasih yang tidak terhingga buat teman baik saya Rosca, Siti dan Sam. Momen indah meraikan ulang tahun kelahiran di kolej suatu masa dahulu kekal dalam ingatan. Buat insan yang jauh di mata doamu sentiasa menjadi pendorong untuk saya teruskan perjuangan. Bertemu dan berpisah kita keranaNya. Terima kasih buat mak cik Rosca di atas luahan rasa yang dicoretkan di blog : Life Is Beautiful: BESFREN BESDAY

"'Distance never separates two hearts that really care, for our memories span the miles and in seconds we are there. But whenever I start fee..."

Jarak bukanlah penghalang kepada sebuah perhubungan. Walau jauh manapun kita, kenangan-kenangan lalu yang pernah dilalui bersama menjadikan kita semakin dekat. Terima kasih di atas segalanya. Moga Tuhan merahmati kamu dan saya.

No comments: